فرمانده سپاه جلفا در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این ناحیه، با اشاره به اینکه هر کشوری افتخارات و ارزش هایی در کارنامه تاریخی خود دارد، گفت: دوران دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران است که باید همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۸۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،خلیل شریفی انتقال ارزش های دفاع مقدس را در جامعه موجب ایجاد روحیه شهادت طلبی و استقامت در قشر جوان و نوجوان دانست و افزود: روحیه شهادت طلبی ملت انقلابی ایران عاملی مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: تا زمانی که زنان و مردان شهادت را افتخار بدانند با تمام قوا و شهامت مقابل توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

شریفی اضافه کرد: جنگ تحمیلی موجب شد تا کشور ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان اسلام تقشه استکبار جهانی را بر هم زنند.

این مقام مسئول، هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم در راستای بازخوانی حماسه‌های جنگ تحمیلی خواند و اظهارداشت: این هفته فرصتی مناسب است تا ابعاد چگونگی تبدیل این جنگ به دفاع مقدس بررسی‌شده و ارزش‌هایی که در پرتو دفاع مقدس نصیب ملت ایران و جبهه حق‌طلبان عالم شده است، تبیین شود.

شریفی دیدار از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، رژه نیروهای مسلح شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی در رده های مقاومت، شرکت کارکنان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه های صلواتی، بیان خاطرات دفاع مقدس در مدارس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات