فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه ابتکار، نوآوری و مردم محوری لازمه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، گفت: هدف اصلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف اصلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری دینی باشد.

وی عزت و اقتدار و فخرآفرینی ایران را به‌واسطه هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: معنویتی که در نسل جوان و نوجوان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس وجود داشت رمز پیروزی ما در آن دوران بود.

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: روحیه اخلاص، صداقت، خودباوری و خداباوری و شهادت‌طلبی بود که باعث شد کشور بااقتدار در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند

وی بابیان اینکه امکانات رزمی و دفاعی کشور از دستاورد‌های هشت سال دفاع بود، اذعان کرد: این امکانات با پشتوانه دفاع مقدس و در راستای خودباوری و معنویت جوانان به وجود آمد و باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

شاکری با تأکید بر اینکه امروزه تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و حفظ آن می‌تواند ما را در مواجه با جنگ نرم دشمنان نظامی بیمه کند، عنوان کرد: همه باید برای تبیین اهداف دفاع مقدس تلاش کند و انتقال این فرهنگ باید توسط کسانی صورت بگیرد که هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ابتکار و نوآوری خلاقانه و مردم محوری باید در دستور کار برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس باشد، ابراز کرد: حضور مردم، کشاورزان و مسئولان باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس چشمگیر باشد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: باید کیفیت فضاسازی هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دیگر مناسبت‌ها به‌مانند هفته دولت باشد.
ارسال نظرات