کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاه‌های سپاه بانه (طرح شبکه روشنگری) در حسینیه پادگان شهید نصرالهی این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاه‌های سپاه بانه (طرح شبکه روشنگری) به مدت یک روز در محل حسینیه پادگان شهید نصرالهی این سپاه برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با هدف تشریح وظایف مدیران فرهنگی حوزه و پایگاه‌های سپاه بانه برگزار گردید و در این کارگاه مدیران فرهنگی با مفاهیم و مبانی فرهنگی، ساختارفرهنگی پایگاه، فعالیت‌های فرهنگی بر حسب کارکرد‌های نظام فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی بر اساس نقش‌های اصلی و نوع محصولات و فعالیت‌ها فرهنگی پایگاه بر اساس کارکرد‌ها آشنا شدند.

محمود نبوی مسئول واحد فرهنگی اجتماعی سپاه بانه  با اشاره به شرکت بسیجیان پایگاه‌های سپاه بانه در این کلاس آموزشی یک روزه افزود: مباحثی، چون اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف جامعه ایرانی، تبیین آسیب‌های رسانه‌ای بیگانه و شبکه‌های اجتماعی و روش هه و مدل‌های جذب و تربیت فراگیر در این دوره آموزشی به مسئولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج آموزش داده می‌شود.


وی عنوان کرد: بسیج بعنوان یک قدرت مردمی در کنار سایر قوا در حال دفاع و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام است لذا بسیجیان با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن می‌بایست بصیرت و هوشیاری لازم را در مبارزه با جنگ نرم دشمن داشته باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات