معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید وقایع دهه 60 را برای جوانان و نسل‌های آینده مرور کرد، گفت: هدف دشمن تضعیف مقاومت و اسلام‌هراسی است.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۱۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی ربانی در یازدهمین همایش یادگاران ۸ سال دفاع مقدس فریدونکنار در مسجد بقیه‌الله این شهرستان، اظهار کرد: رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با رشادت فراوان بارها به خطوط دشمن زد و امداد الهی نیز در کنار شهادت بهترین جوانان کشور موجب موفقیت‌های فراوانی شد.

وی با بیان اینکه تاریخ همواره در رقابت میان حق و باطل بوده است، تصریح کرد: این تقابل از میان ظهور آدم و در میان فرزندانش آغاز شد و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تمامی حوادث برجسته تاریخ اسلام تبلور جلوه‌های بارز این حق و باطل بوده است، خاطرنشان کرد: تصویر عاشورا و گشودن تاریخ نشان از حضور یزدیان در کرسی ظلم و حسینیان در مسند حق و الهی بوده است.

ربانی با بیان اینکه در ادامه این مسیر حق و باطل، انقلاب اسلامی ایران در یک فضای طلمانی درخشید، خاطرنشان کرد: در جبهه حق تفکر مهدویت وجود دارد و انقلاب اسلامی در عصر جاهلیت در کشور ایران ظهور کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه ظهورش، همواره موجب تهدید جبهه باطل بوده است، تصریح کرد: در تثبیت حاکمیت نظام، در این ۴ دهه انواع تهدیدها وجود داشت.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه لیبرال‌ها کشورها را تهدید می‌کردند، گفت: عناصر و سران ضدانقلاب در کشور آشوب‌هایی را به راه انداختند و اصلاح‌طلب‌هایی که به دنبال دستیابی به مطامع خود بودند تهدیدهایی بود که وجود داشت.

ربانی با اشاره به اینکه باید وقایع دهه ۶۰ را برای جوانان و نسل‌های آینده مرور کرد، یادآور شد: ترور و جنایت پس از ناکامی‌های مختلف جبهه باطل بر کشور وارد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی پس از ناکامی‌های مختلف جبهه باطل به وقوع پیوست، گفت: در آن زمان تمامی جبهه‌های باطل در مقابل جبهه حق قرار داشتند و همسایگان منطقه‌ای از ترس تزلزل در حاکمیت کشورشان در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند اما از این تهدید نیز عبور شد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از جنگ با شبیخون فرهنگی و مسائل امنیتی همچون فتنه ۸۸ مشکلاتی را آفریدند، اظهار کرد: با توکل بر خدا این مسائل نیز پشت سر گذاشته شد.

ربانی با اشاره به اینکه در برابر تهدیدها و دشمنان در شهرها و مرزهای کشور و سپس در خارج از مرزها درگیر شدیم، افزود: عمق نفوذ جبهه حق و مقاومت تا دریای مدیترانه کشیده شده است و این از اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز بیداری اسلامی موجب وحشت دشمنان شده است و بر همین اساس داعشی که در اسرائیل آموزش دید را در یک برنامه‌ریزی بسیار پیچیده و خطرناک به راه انداخت.

وی افزود: دشمن با هدف تضعیف جبهه مقاومت و اسلام‌هراسی به میدان آمد و برخی که از عمق اسلام اطلاعی ندارند مشکلات فراوانی را به راه انداختند و میان شیعه و سنی شکاف ایجاد کنند تا بخش‌هایی از کشورهای عراق و سوریه را به نام شامات در اختیار آنها قرار بدهند.

ربانی با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته پیروزی‌های مناسبی در برابر داعش به دست آمده است، گفت: نیروهای مردمی در سوریه، عراق و یمن امروز شکل گرفته است و پیروزی‌های قابل توجهی را به دست آورده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز برای مذاکره از ایران و روسیه درخواست کمک می‌کنند و از نزدیک شدن حشدالشعبی و حزب‌الله به مرزهایشان وحشت دارند که از دستاوردهای بزرگ مسیر حق در برابر باطل است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل پیروزی جبهه حق فلسفه شهادت در میان رزمندگان آنها است و دارای قداست است، گفت: قدرت سربازان و رزمندگان جبهه حق به دلیل این فلسفه شهادت است.

ربانی در پایان با اشاره به اینکه شهدا ویژگی مهم شفاعت را دارند، اظهار کرد:  آثار شهدا موجب سعادت و شفاعت انسان‌ها می‌شود.

 

ارسال نظرات