خبرهای داغ:
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس:
رئیس پلیس نظارت براماکن عمومی استان فارس گفت : پس از دریافت گزارشات مردمی درباره فردی که با ایجاد دفتر‌مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز با همدست خود اقدام به صدور روادید جعلی برای مسافرت و اقامت در اروپا می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۰۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس اظهار داشت: پس از دریافت گزارشات مردمی درباره فردی که با ایجاد دفتر‌مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز با همدست خود اقدام به صدور روادید جعلی برای مسافرت و اقامت در اروپا می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا جوکار گفت: این مجرم با دریافت ده‌ها میلیون تومان پول از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا با تقلید صدا خود را نماینده وزارت امور خارجه یا به صورت تلفنی خود را محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز معرفی می‌کرد.

به گفته جوکار نیروی انتظامی پس از تحقیقات گسترده متهم را دستگیر و تحویل مقامات قضایی‌ داد.

وی افزود: متهم با انگیزه کلاهبرداری از طریق اقدامات متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه سابقه کیفری داشته است و در مواردی نیز از عناوین مامور انتظامی، مامور دادستانی، حراست قوه قضائیه، مامور اماکن، مامور‌ وزارت اطلاعات و غیره سوءاستفاده کرده است.

جوکار از کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کنند تا در دام‌ افراد جاعل و کلاهبردار گرفتار نشوند.

براساس این گزارش از جاعلان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه و گواهینامه‌های جعلی دفاتر این وزارت‌خانه و لوح‌های تقدیر ‌و مبالغ دریافتی کشف و ضبط و تحویل مقام قضایی‌ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها