فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: امسال در هفته دفاع مقدس، 137 عنوان برنامه با محوریت استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و تحکیم بنیان خانواده در سبزوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امین‌الله مظلوم ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در این شهرستان با اشاره به لزوم برگزاری بزرگداشت برای شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: پس از پایان دفاع مقدس، تقدیر از فعالیت‌های رزمندگان و خانواده‌های شهدا وظیفه اصلی مسوولان نظام جمهوری اسلامی در هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امسال در هفته دفاع مقدس، 137 عنوان برنامه با محوریت استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و تحکیم بنیان خانواده در سبزوار برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار نیروهای مسلح در روز نخست هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان کشور موردتوجه قرار دارد.

مظلوم بابیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان با ایستادگی در مقابل دشمن به پیروزی رسیدند، افزود: در حال حاضر الگوی مقاومت و ایستادگی جنگ تحمیلی باید موردتوجه قرار گیرد و دشمن با افزایش تحریم‌ها علیه ایران اسلامی به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

وی خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تضمین‌کننده ماندگاری نظام دانست و تصریح کرد: الگوی قیام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا گسترش پیداکرده است و دشمن از شکل‌گیری انقلاب در برخی از کشورها می‌هراسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه سبزوار با اشاره آسیب‌های جنگ نرم در میان نسل‌های جوان، یادآور شد: با انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به‌خوبی از آسیب‌های جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن جلوگیری می‌شود.
ارسال نظرات