مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستن البرز گفت: وظیفه دولت و دولت مردان این است که دارای ایمان راسخ، مومن و با بصیرت باشند و دوست دشمن را تشخیص دهند.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسات توجیهی مدیران عقیدتی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حسنیه علیمردانی برگزار شد.
حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) و تبریک عید غدیر گفت : امام صادق (ع) می فرماید پدرم مرا به سه چیز توصیه و تاکید کرد یک رفیقت را درست انتخاب کن کسی که در محیط آلوده رفیق پیدا می کند قطعا آلوده خواهد شد دومین زبانت را کنترل کن کسی که زبانش را کنترل نکند پشیمان می شود و آخرین توصیه که امام باقر بر او تاکید داشتند از محیطی که مورد تهمت قرار می گیری دور شو از تهمت فرار کن در محیطی که مورد تهمت قرار می گیری حذر کن.
وی افزود : امام باقر سه چیز را به فرزندش تاکید کرد که ترک کنم . اولین مورد با آدم حسود رفاقت نکن کسی که حاظر است متنعم شدن شما را ببیند حسادت می کند دوری کن . از آدمی که سرزنش می کند و شما را در جمع خورد می کند وشمارا شماتت می کند دوری کن . از آدم سخن چین بپرهیز کن .
شجاعی مهر افزود : در سال 96 با کمترین تغییر دولت دوازدهم سر کار آمدند به فرموده رهبری وظیفه دولت و دولت مردان این است که دارای ایمان راسخ، مومن و با بصیرت باشند و دوست دشمن را تشخیص دهند.
وی دیگر وظایف دولت و دولت مردان را شجاعت خواند و گفت : در فتنه 88 کسانی حق و باطل را تشخیص می دادند ولی شجاعت نداشتند که بگویند .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) ابراز داشت : یکی از ترفند های دشمن برای به هم زدن ایران فعال کردن جریان های داخلی است دولت مردان ترفندهای دشمن را بشناسیم . تعامل گسترده با دنیا و مقابله بااستکبار و هر سلطه طلب از اهداف جمهوری اسلامی ایران است امام (ره) فرمودند : ما با دو کشور در ارتباط نیستیم آفریقا و اسراییل ، اسراییل را اصلا به عنوان کشور قبول نداریم و آفریقا هم برای نژادپرستی که در کشورش است.
وی در ادامه افزود : به گفته مقام معظم رهبری دیگر وظایف دولت این است که اهل جهاد باشند درهمایش های برای بچه های کار چند میلیون خرج می شود اما در همان چهار راه محل همایش کودکان کار ، کار می کنند ، امانت دار بودن از دیگر وظایف دولت است مسوول باید امانت دار باشد تشنه خدمت کردن باشیم نه تشنه قدرت .
وی در پایان افزود : مهم دانستن اتحاد ملت از وظایف دولت است هم بستگی و اختلاف نیانداختن بین ادیان قومیت ها و اقلیت ها ، نباید رئیس جمهور با سخنانش بین قوم ها اختلاف بیاندازد فقط برای به دست آوردن رای . حرکت با برنامه از وظایف دولت و دولت مردان است .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات