مسئول سیاسی هوراند در جمع کارکنان این ناحیه گفت: امروز خنثی کننده همه توطئه های دشمن و نجات دهنده جهان اسلام ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۲۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت نجفی پور عید غدیر خم را یک عید تاریخی برای امت اسلامی عنوان کرد و افزود: جامعه ای که در آن رهبر نباشد مردم سرگردان و گمراه می شوند و نمونه آن را امروز در جهان، حتی در کشور های اسلامی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بر امت اسلامی واجب است که در زمان غیبت امام زمان(عج) از ولایت فقیه تبعیت کامل داشته باشد چراکه اسلام، ولایت فقیه، مردم، ضلع مثلث تشکیل دهنده نهضت های اسلام و تداوم دین اسلام در جامعه می شود و همین عامل موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است.

نجفی پور در بخش دیگری از سخنان خود به عید قربان اشاره و بیان کرد: انسان ها حتی انبیا برای آزمایش و امتحان خلق شده اند، حضرت ابراهیم از تمامی امتحانات با موفقیت بیرون آمد که یکی از امتحانات قربانی کردن فرزند خود برای رضای خداکه امتحان سخت بود.

وی اضافه کرد: امتحان همیشه با پول و مال نیست بعضی مواقع با گذشتن از جان است همانطور که امروز جوانان ما برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان خودشان را تقدیم می کنند و این خود یک نوع آزمایش برای جوانان امروزی است.

ارسال نظرات