عضو شورای شهر پلسفید با بیان اینکه انتخاب شهردار برای پل‌سفید را انتخاب آزمون و خطا نمی‌دانیم، افزود: شهردار پل‌سفید شهردار موفقی است و فرد جایگزین احتمالی باید بهتر و یا حد‌اقل در حد ایشان باشد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهر‌علی قدیری در گفت‌وگویی به برنامه‌ریزی شورای شهر پل‌سفید برای تعیین شهردار اشاره کرد و گفت: شاخص‌هایی را برای انتخاب شهردار پل‌سفید انتخاب کردیم و این شاخص‌ها را به اطلاع عموم هم رساندیم تا علاقه‌مندان دارای شرایط، خود را نامزد کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار برای پل‌سفید را انتخاب آزمون و خطا نمی‌دانیم، افزود: شهردار پل‌سفید شهردار موفقی است و فرد جایگزین احتمالی باید بهتر و یا حد‌اقل در حد ایشان باشد.

رئیس شورای شهر پل‎سفید، سر‌پرست شهرداری پل‌سفید را هم یکی از گزینه‌های شهرداری این شهر دانست و خاطر‌نشان‌کرد: چهار شاخص برای انتخاب شهردار پل‌سفید در نظر گرفتیم و برای حضور علاقه‌مندان دارای شرایط به اطلاع عموم رسید.

این مسؤول به شرایط انتخاب شهردار جدید پل‌سفید اشاره و اظهار کرد: دارای حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی، دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت شهری و جغرافیای شهری، دارای سابقه شهردار به مدت یک دوره چهار ساله یا شورا و دارای سابقه کار در مدیریت اجرایی شهرداری یا مالی شهرداری به مدت حداقل 10 سال از شرایط انتخاب شهردار جدید پل‌سفید است.

قدیری از داوطلبان خواست تا مدارک خود را تا تاریخ 23 شهریور به دفتر شورای اسلامی شهر پل‌سفید به آدرس سوادکوه، پل‌سفید، خیابان امام خمینی(ره)، واحد شرقی، ساختمان تجاری اداری شهرداری، طبقه سه، کد پستی 4791616553 ارسال کنند.

ارسال نظرات