خبرهای داغ:
سردار نقدی در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج:
خباثت‌های انگلیسی‌ها فراموش ناشدنی است و تا زمانی که راس استکبار از بین نرود و همچنین تا زمانی که غده سرطانی که آنها در منطقه به وجود آوردند، نابود نشود این دردها ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۱۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج،با بیان اینکه  برائت از مشرکان آئین ماست و ما هیچگاه مرگ بر ظالم را کنار نخواهیم گذاشت، گفت: ریشه بخش اعظمی از خیانت‌هایی که به بشریت شده، انگلستان است و آن ها پس از اینکه دریافتند سلاح و زور دیگر کارایی ندارد دست به ایجاد نهادها، دین‌های دروغین و احزاب دست نشانده برای ایجاد فتنه در بین ملت‌ها زده‌اند و ما در فتنه 88 شاهد بودیم که محور اصلی فتنه، سفارت انگلستان بود که این موضوع در اعترافات فتنه‌گران هم مشخص شد.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: خباثت‌های انگلیسی‌ها فراموش ناشدنی است و تا زمانی که راس استکبار از بین نرود و همچنین تا زمانی که غده سرطانی که آنها در منطقه به وجود آوردند، نابود نشود این دردها ادامه دارد.

سردار نقدی افزود:‌ مبارزه با استعمار انگلیس یعنی مبارزه با تمام اقداماتی که آنها تاکنون انجام داده‌اند و باید امروز بدانیم اگر تروریست‌های تکفیری در حال جنایت هستند، پایه‌گذار آنها انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها