حجت الاسلام بهرامی ، امام جمعه شهرستان اردل بیان داشت: از نشانه های حکومت اسلامی امام (ره) این بود که مردم حاضر بودند جانشان را در راه حق بدهند.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ حجت الاسلام بهرامی  امام جمعه شهر اردل؛ در جمع مسئولین و بسیجیان شهرستان اردل بیان داشت: یکی از نقش ها و وظایف حکومت ها و دولت های اسلامی برداشتن موانعی است که باعث نرسیدن به خدا می شود.

وی در ادامه افزود: توجه دادن، حرکت دادن و مشتاق کردن مردم به سمت وسوی حق، کار دولت هاست و حکومت اسلامی باید به نحوی برنامه ریزی بکند که مردم بتوانند در پناه اسلام؛ پیشرفت و آرامش داشته و رضایت و شادمانی مردم را به ارمغان آورد.

امام جمعه اردل عنوان کرد: دولتها باید مردم را به سمت وسوی حق و به جایی که متعلق داشتند سوق دهند و این وظیفه ذاتی همه دولتهای اسلامی است. حکومت انبیا در طول خلقت بشریت هم همینطور بوده و همگی تلاش داشتند مردم رابه سمت عدالت و حق سوق دهند.

بهرامی افزود: اما م خمینی (ره) به گونه ای عمل کردند که مردم حاضر شدند با جانفشانی و ایثار، جان خویش را در راه حق بدهند و از مظلومان عالم دفاع کنند و این یکی از نشانه های حکومت صالحین است، که در انقلاب ما به وضوح به چشم می خورد.

وی در پایان گفت: رضایت مندی مردم معیاری برای سنجش دولت است و اگر ناراضی باشند باید به اصلاح امور بپردازیم.

ارسال نظرات