فرمانده تیپ انصار الرسول جوانرود در مراسم یادواره شهید کریم جعفری گفت : همه مسئولین وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگهدارند چراکه شهدا زنده اند و در همه جا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، فرمانده تیپ انصار الرسول جوانرود در مراسم یادواره آبرو محله شهید کریم جعفری در شهرستان صحنه اظهار داشت : شهدا چشم و چراغ این مملکت هستن و راه و مسیر حرکت را به ما نشان می دهند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا جایگاه والایی در نزد پرودگار متعال دارند تصریح کرد: شهدا در روز قیامت راه نجات ما هستند و میتواند ما را شفاعت کنند.

 

سردار باباخانی تصیح کرد: همه مسئولین وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگهدارند چراکه شهدا زنده اند و در همه جا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند.

 

فرمانده تیپ انصار الرسول جوانرود با اشاره به اینکه شهادت رمز پیروزی است گفت : ما هر چه داریم از شهدا داریم و این یک واقعیت است که اگر شهدا نبودند ما معلوم نبود الان در چه وضعیتی بودیم.

 

وی یادآور شد: امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از واجبات دینی ما است و شهدا هم به آن توجه ویژه ای داشتند و ما باید آن را در جامعه عملی کنیم.

 
ارسال نظرات