۱۳ پروژه با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۰۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، در آخرین روز از هفته دولت، ۱۳ پروژه با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان با حضور یوسف شاه حسینی معاون سیاسی استانداری کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان، در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید.

 

افتتاح طرح هادی روستای چشمه سهراب از توابع بخش بیستون با اعتبار ۱۹۰میلیون تومان، افتتاح طرح پرواربندی صد رأسی  گوساله در بخش بیستون با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان که ۴۸۰میلیون آورده و ۳۷۰ تسهیلات از برنامه‌های امروز بود.

 

 طرح مرغداری ۳۰هزار قطعه ای در بخش بیستون با اعتبار یک میلیارد تومان که ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی آورده سرمایه گذار بوده است، افتتاح شد.

 

 

 افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در ۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش بیستون با اعتبار ۴۰۰میلیون تومان بصورت بلاعوض، کلنگ زنی گلخانه محصولات خارج از فصل با هزینه کامل خود متقاضی به مساحت یازده هزار متر در روستای چهر هرسین از دیگر برنامه ها بود.

 

همچنین بهره برداری از ۱۰ کیلومتر از مسیر پلیس راه هرسین با اعتبار ۲۴ میلیارد و سیصد میلیون، گازرسانی به ۲۴ روستا و طرح هادی به چهار روستا، آبیاری قطره ای در سطح هشتاد هکتار در شهرستان هرسین انجام شد.

ارسال نظرات