فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: در حال حاضر محور چهار بانده شده گدوک سوادکوه تا شهرستان قائم‌شهر حدود 95 درصد آن آزادسازی و بالغ بر 10ها میلیارد تومان برای این حوزه جذب اعتبار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۹۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در نشست با گروه‌های صنعتی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان عملکرد دولت است، اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است باید عملیاتی و اجرایی وارد حوزه تولید شد.

وی تصریح کرد: دولت در حالی کشور را در دست گرفته بود که 60 تا 70 درصد از صنایع دچار تعطیلی و یا رکود شده و با تحریم و فشارهای مختلف رو به رو بودند و در این دولت حال فضای خوبی فراهم و پس از برجام امید در واحدهای صنعتی ایجاد شده که تولیدکنندگان استرس کاری ندارند.

توحیدی‌مقدم تصریح کرد: در حال حاضر محور چهار بانده شدن گدوک تا شهرستان قائم‌شهر حدود 95 درصد آن آزادسازی شده به طوری که 50 درصد آن در این دولت انجام و بالغ بر 10ها میلیارد تومان برای این حوزه جذب اعتبار شد که بدون تلاش استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امکان‌پذیر نبود.

فرماندار شهرستان سوادکوه، گفت: برای گازرسانی در شهرستان سوادکوه بیش از 30 میلیارد تومان هزینه شده که در این حوزه در 15 روستای دهستان کسلیان با بودجه‌ای بالغ بر 9 میلیارد تومان گازرسانی و برای شورمست نیز با هزینه‌ای بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان لوله گذاری گاز انجام شد.

توحیدی افزود: روغن نباتی و لوله وحید و کارگاه‌های دیگر فعال در این منطقه برندهای مازندران هستند که با توجه به اینکه این صنایع دارای مشکلاتی در این حوزه بودند توانستند در این بخش به فعالیت خود ادام دهند.

وی یادآور شد: در مرکز جامع سلامت شهرستان سوادکوه 55 کیلیومتر روکش آسفالتش با هزینه‌ای به مبلغ 10 میلیارد تومان و آب رسانی به مسیر آلاشت با بودجه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شد.

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: در ایام هفته دولت حدود 30 میلیارد تومان پروژه در شهرستان سوادکوه افتتاح شد.

 
ارسال نظرات