نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) خطر لیبرال ها و غرب زدگان بالاست و همین افراد راه سلطه بیگانگان بر کشور هستند لذا باید انقلابیون نسبت به جریانات داخلی وابسته به غرب هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد دهقان در جمع پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود با بیان اینکه قبل از انقلاب آمریکا بر این کشور حکومت می کرده و هر چه می خواستند در اینجا محقق می شده و اگر کسی اعتراضی می کرد با بدترین وضع شکنجه و شهید می شدند، گفت: امام خمینی(ره) علاوه بر مخالفت با منافقین معتقد به جنگ نرم بود و تلاش داشت کار شبکه ای مذهبیون و روخحانیون برای آگاهی مردم طراحی کند.

وی افزود: افراد مذهبی پیرو امام(ره) شبکه ای مردمی و تحت ستم راه اندازی کردند که پس از آن تظاهرات چند میلیونی راه افتاد و شاه را بیرون راندند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس اظهار کرد: امروز پس از انقلاب پیشرفت هایی داشتیم و البته نارضایتی هایی هم بر اثر ضعف های اقتصادی و مفاسد داریم.

وی با بیان اینکه فساد در کشور جدی است و نباید زندگی اشرافی در مسئولان رواج داشته باشد افزود: باید اشکالات را بر طرف کنیم تا در راه امام(ره) و مقام معظم رهبری آرمانهای انقلاب تحقق پیدا کند.

دهفان ضمن اشاره به برخی مفاسد اقتصادی و پشتیبانی مخالفین جمهوری اسلامی از این گروه ها تصریح کرد: اما تعدادی می گویند با توحه به فشارهای آمریکا و اسرائیل باید در جامعه جهانی هضم شویم و به اصطلاح توصیه سازش با کدخدا را دارند که این فضای سیاسی کشور در انتخابات نمایان می شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده اند برای مقابله با انقلاب به صندوق های رأی بازگردند چراکه نمی توانند انتخابات را تحریم کنند لذا نشان می دهد طراحی در کشور برای سرنوشت انقلاب شده است.

نماینده مردم طرقبه شاندیز گفت: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) خطر لیبرال ها و غرب زدگان بالاست و همین افراد راه سلطه بیگانگان بر کشور هستند لذا باید انقلابیون نسبت به جریانات داخلی وابسته به غرب هوشیار باشند.

وی ضمن تأکید بر این مطلب که وظیفه روحانیت و انقلابیون این است که راه طراحی شده امام(ره) را پس از انقلاب ادامه دهند افزود: بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) بسیج باید جهانی شود؛ باید خطرات انقلاب را بشناسیم تا مردم بیشتر در معرض افکار بسیج و انقلاب قرار بگیرند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس الگوی مناسب را جهادگران عرصه های انقلاب دانست و تصریح کرد: باتوجه به اینکه اقتدار ما از دین، اعتقادات و اخلاق اسلامی است همه وظیفه حفظ انقلاب و جذب مردم را دارند لذا باید با نابسامانی داخلی و مفاسد برای حفظ نظام اسلامی مبارزه صحیح داشت.

 

 

ارسال نظرات