مصطفی برزگر
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
امسال شاخص ترین برنامه سپاه پاسداران در حوزه بسیج، مسجد محوری است و همه قشر های بسیج باید فعالیت های خودشان را در مسجد آغاز کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۴۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در همایش روز جهانی مسجاد و اماکن متبرکه که در مسجد ثارالله شهر ایلام برگزار شد، گفت: امسال شاخص ترین برنامه سپاه پاسداران در حوزه بسیج، مسجد محوری است و همه قشر های بسیج باید فعالیت های خودشان را در مسجد آغاز کنند.

وی عنوان کرد: از نظر مسئولان در سازمان بسیج، هیچ قشری معنا ندارد مگر اینکه برنامه هایش را در مسجد اجرا کند به  همین منظور ما از میان 370 مسجد در سطح استان و 149 حسینیه،  150 مسجد را شناسایی کردیم که از این تعداد 10 مسجد به عنوان الگو و 40 مسجد به عنوان سطح 1 و 100 مسجد به عنوان سطح 2 انتخاب کردیم.

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: امسال برای مساجد الگو 30 میلیون تومان برای مساجد درجه یک 20 میلیون تومان و برای مساجد سطح دو 10 میلیون تومان به صورت متمرکز اختصاص دادیم .

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: مبالغ تخصیص یافته به مساجد با محوریت هیئت امنای مسجد و ائمه جماعات در رابطه با برنامه های مختلف هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: مساجد الگو، مساجد سطح یک ، مساجد سطح دو، باید شاخص های از قبیل ، امام جماعت داشته باشند و امام جماعت محور همه ی فعالیت های  مسجد است.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: دومین شاخص، حضور پر رنگ بسیج در مساجد است و ما مساجدی را انتخاب کردیم که پایگاه و هیت امنای فعالی  دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات