مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کارگران کشور با حضور 12 تیم در شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اکبر یوسف زاده مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور 12 تیم والیبال کارگران سراسر کشور شامگاه دوشنبه ششم مرداد ماه در استادیوم تختی شاهرود آغاز شد.

وی اظهار کرد: تیم های شرکت سیمان شاهرود نماینده استان سمنان، به همراه تیم والیبال کارگری استان های تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، اصفهان، گلستان، مرکزی، گیلان، خراسان رضوی و لرستان تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.

مسئول برگزاری این مسابقات با اشاره به پذیرش تیم ها در دو نوبت صبح و عصر روز پنجم شهریور ماه افزود: آیین افتتاحیه این مسابقات شامگاه دوشنبه در استادیوم تختی شاهرود برگزار شد و دو تیم شاهرود و تهران در دیدار افتتاحیه به رقابت یکدیگر رفتند.

یوسف زاده بیان کرد: تیم برگزیده این مسابقات به عنوان نماینده کشور به مسابقات جهانی کارگران اعزام می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات از پنجم لغایت 11 شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر در استادیوم تختی شاهرود در حال برگزاری است و تماشای بازی برای عموم افراد رایگان است.

لازم به ذکراست، در دی ماه سال گذشته نیز مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شاهرود برگزار شد و تیم بسکتبال کارگران شاهرود قهرمان این رقابت ها شد.

ارسال نظرات