نشست تخصصی بانوان شاغل در بازار با موضوع عفاف و حجاب، فرصت ها، تهدید ها و طرح تکریم به همت بسیج اصناف سپاه صحنه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۰۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست تخصصی بانوان شاغل در بازار با موضوع عفاف و حجاب، فرصت ها، تهدید ها و طرح تکریم به همت بسیج اصناف سپاه صحنه برگزار گردید.

 

در این نشست که همراه با آغاز هفته بسیج اصناف در سالن فرهنگی اجتماعی سپاه صحنه انجام گرفت خسرو فرهنگیان به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله حساس و مهمی است و نباید از سوی مردم و مسئولان کوچک و بی اهمیت شمرده شود ما باید ابتدا شیوه های امر به معروف و نهی از منکر را به عزیزان آموزش دهیم و بعد منتظر نتایج مثبت این امر الهی در سطح جامعه باشیم.

 

وی ادامه داد: در واقع امر به معروف و نهی از منکر همان باید ها و نباید های جامعه اسلامی است که باید در زندگی اجتماعی و فردی به آن توجه شود.

 

سخنران این مراسم گفت: افرادی که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند باید خودش واجبات و منکرات را شناخته و روحیات افراد و شیوه ها را بداند. همچنین خشم و نفرت درونی نداشته باشند. همچنین باید ابتدا تذکر لسانی صورت گیرد. مرحله عملی امر به معروف و نهی از منکر را به هر فردی اجازه نداده اند مگر اینکه دین در خطر باشد و گروهی آن را انجام دهند.

 
ارسال نظرات