عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی از بررسی موضوع ایجاد معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری توسط اعضای این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در خصوص تشکیل معاونت اقتصادی ریاست جمهوری گفت: مسائل اقتصادی به هم وابستگی دارند بنابراین باید تصمیمات اقتصادی به صورت هماهنگ و همه جانبه اتخاذ شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارتخانه ها و نهادهای اقتصادی کشور باید با هماهنگی فعالیت های خود را انجام دهند بنابراین اگر معاونت اقتصادی ریاست جمهوری با ماموریت ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت تشکیل شده است می توان این موضوع را مثبت ارزیابی کرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: در صورتی که معاونت اقتصادی ریاست جمهوری ماموریت های مشابه با ماموریت های سایر دستگاه های اقتصادی داشته باشد، این موضوع به نفع اقتصاد نیست.

حسینی شاهرودی در ادامه افزود: موضوع تشکیل معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود و در این رابطه از مسئولان دولتی دعوت می شود که توضیحات درباره این موضوع را به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کنند.

وی تصریح کرد: سیاست یکسان سازی نرخ ارز و فراهم آوردن شرایط برای بهبود فضای کسب وکار و اجرایی کردن صحیح قوانین در حوزه اقتصادی از مطالبات مردم و نمایندگان مجلس از تیم اقتصادی دولت دوازدهم خواهد بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: رأی نمایندگان به کابینه بیانگر این است که تمامی نمایندگان آماده هرگونه حمایت و همکاری با دولت برای رفع مشکلات اقتصادی هستند.

ارسال نظرات