فرمانده سپاه املش از تحویل 24 واحد مسکن محرومین به نیازمندان املشی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۲۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سید جعفر حسینی بابیان اینکه یکی از رسالت‌ها و وظایف سپاه و بسیج؛ رسیدگی به محرومان است، اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور به کار می‌گیرد و خدمات بسیج سازندگی سپاه ناحیه املش تا رفع محرومیت در نقاط مختلف این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقی که بین سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز استان انجام‌شده است، قرار بر این شد تا سپاه ناحیه املش 34 مسکن محرومین در سطح شهرستان بسازد.

فرمانده سپاه املش بابیان اینکه تاکنون 24 واحد مسکن محرومین تحویل نیازمندان املشی شده است، گفت: به دلیل صعب‌العبور و ییلاقی بودن منطقه و وجود برف و یخبندان؛ نتوانستیم مصالح را به‌موقع به 10 واحد باقی‌مانده برسانیم.

حسینی افزود: واحدهای باقی‌مانده مسکن محرومین در دست‌ساخت سپاه ناحیه املش هم‌اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان هفته دفاع مقدس تحویل محرومین می‌شوند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی برای محرومین است اظهار کرد: این افراد حق بزرگی بر گردن نظام‌دارند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

فرمانده سپاه املش خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، کار جهادی را می‌توان در راستای اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد و ما در سپاه ناحیه املش امیدواریم بتوانیم با انجام خدمات ویژه‌ای غبار محرومیت در سطح منطقه را از بین برده و شرایط  ایده الی را به وجود آوریم.

ارسال نظرات