خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: تحقق جامعه اسلامی مقدماتی دارد که تا دولت اسلامی نشود جامعه اسلامی نمی شود و بخش اعظم دولت نیز کارمندان هستند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی مسئول سازمان بسیج ادارات استان صبح امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهارداشت: هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی، باهنر و سردار شهید حاج علی فارسی شهید شاخص بسیج کارمندان است.

وی عنوان کرد: ششم شهریورماه که روز بسیج کارمندان نام گرفته است دور هم جمع شدیم که با یکدیگر هم هدف و هم فکر شویم چون همسنگریم و به تنهایی نمی توانیم کار موثری انجام دهیم.

مسئول بسیج کارمندان استان با بیان اینکه هدف بسیج به تعبیر رهبر انقلاب همان هدف نظام جمهوری اسلامی یعنی تحقق جامعه اسلامی است افزود: جامعه اسلامی جامعه ای است که انسان در آن به سعادت الهی می رسد یعنی هم خوب زندگی می کند و هم عاقبت به خیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق جامعه اسلامی مقدماتی دارد که تا دولت اسلامی نشود جامعه اسلامی نمی شود و بخش اعظم دولت نیز کارمندان هستند.

صادق احمدی اضافه کرد: مسئولیت ما در بسیج کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است.

وی بیان داشت: چهار رکن  اصلی دولت شامل مدیر، کارمند، نظام اداری و خانواده کارمند است که باید این ها را در مسیر هدف اصلی حرکت دهیم تا منجر به تحقق دولت اسلامی شود و مطالبه رهبر انقلاب بر زمین نماند.

مسئول بسیج کارمندان استان ادامه داد: اگر بخواهیم جامعه را بسازیم اول باید از خودمان شروع کنیم که قطعا وقتی خودمان را بسازیم می توانیم در زیرمجموعه مان تاثیرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم هادی نمونه کامل انسان خودساخته و الهی است و کتاب زندگینامه این شهید والامقام گنجینه ارزشمندی از دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است، در این همایش کتاب زندگینامه شهید ابراهیم هادی در اختیار حضار قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها