خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان سرایان از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۱۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین علی شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان اظهارداشت: بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان سرایان در حال فعالیت هستند.


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.


حجت السلام شاهمرادی افزود: تاکنون بیش از یک هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند و از برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره مند می‌شوند.


وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط سرگروه‌های طرح صالحین مدیریت می‌شود؛ گفت: طرح جوانه‌های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه‌های صالحینی که در طول سال اجرا می‌شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش می‌دهد.


وی افزود: هدف از این طرح کیفی سازی برنامه‌ها، استفاده بهینه از وقت و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌باشد که این امر با بودجه حدود ۳۰ میلیون ریال در سه بخش آیسک، سه قلعه وسرایان در حال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها