همزمان با هفته دولت دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کرمان در قالب یک گروه ۲۰۰ نفره جهت انجام خدمات پزشکی رایگان به منطقه زهکلوت اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۷۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در قالب اردوی جهادی فاطمه الزهرا بسیج دانشجویی این دانشگاه به منطقه زهکلوت اعزام شدند تا به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند.

این تعداد دانشجوی این دانشگاه قرار است از ۵ تا ۱۲ شهریور ماه در منطقه زهکلوت خدمات دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، غربالگری، فرهنگی و عمرانی به مردم منطقه ارائه دهند.

در آیین بدرقه دانشجویان اردوی جهادی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، دکتر علی اکبر حق دوست رئیس دانشگاه  و معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات کشور حضور داشتند.

دکتر حق دوست در آیین بدرقه دانشجویان اردوی جهادی گفت: ارتباط مستقیم و خدمت رسانی به افراد نیازمند یکی از برکات برگزاری و حضور در این اردوهای جهادی است.

وی بیان کرد: به گفته امام معصوم (ع) حل درد مردم لطف خداست و نباید از آن ملول شد بنابراین حضورتان در این اردو لطف خداوند به شماست و بیشترین سود نصیب خودتان خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات کشور نیز دانشجویان شرکت کننده در این اردو را سفیران بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: شما پا در راهی می گذارید که شهدای ما در این راه قدم گذاشتند.

با برگزاری این اردوی جهادی پیش بینی می شود روزانه ۴۰۰ نفر از مردم منطقه زهکلوت از خدمات درمانی، بهداشتی و فرهنگی بهره مند شوند

ارسال نظرات