فرمانده سپاه میناب گفت: خون پاک شهیدان پایه های نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۰۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

یادواره 14 شهید روستای مِسِک و پارت میناب برگزار شد
فرمانده سپاه میناب گفت: خون پاک شهیدان پایه های نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم کرده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در یادواره 14 شهید روستای مسک و پارت بخش توکهور و شهر هشتبندی گفت: خون پاک شهیدان پایه های نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب شهدای روستاهای پارت و مسک را جزء بی ادعا و مظلوم ترین شهداء دانست و گفت: صعب العبور بودن و شرایط سخت این مناطق اوج اخلاص و ایثار رزمندگان و شهیدان روستای پارت و مسک را نمایان تر می کند.

احمدی نیا اظهار داشت: شرایط سخت و صعب العبور بودن راه این روستاها هم مانع از حضور پر شور رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل نشد و امروز نیز مردم قدر شناس این مناطق با توجه به کوچ تمامی مردم این روستاها به شهر هشتبندی با حضور پرشور خود یادواره هایی در خور و شان این شهداء برگزار می کنند.

وی ابراز داشت: مردم روستاهای شهید پرور بخش توکهور و هشتبندی با حرکت انقلابی خود در مراسم یادواره شهدا اعلام داشتندکه همانگونه که این شهیدان را با بدرقه خود راهی میادین جنگ و جهاد کردند در پاسداشت خون شهدا ثابت قدم خواهند بود.

این مقام مسئول شهدای این منطقه را نماد انقلابی و ولایی بودن آنها دانست و افزود: در روستایی که هیچ گونه وسایل ارتباطی وجود نداشت و مردم برای طی کردن مساقتی نه چندان دور باید شب ها و روزهایی را می پیمودند ولی عشق به امام و انقلاب مسافت راه را در تن رزمندگان ناچیز جلوه داد به طوری که تمامی ساکنین این روستا ها شهید یا جانبار و یا آزاده سرافراز تقدیم این نظام و انقلاب کرده اند.

فرمانده سپاه میناب تصریح کرد: کمتر مسئولی در این یادواره شهدا به علت صعب العبور بودن راه حضور پیدا می کنند ولی همه مسئولان ما باید بدانند عزت و اقتدار و آسایش امروز کشور ما به خاطر مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهدای ماست و ما وظیفه داریم راه شهیدان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت باید تا سطح دورترین نقاط شهرستان میناب برای نهادینه کردن این فرهنگ جهادی تلاش کنیم.

روستای مِسِک و پارت یکی از روستاهای صعب العبور و خالی از سکنه در 50 کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

 

ارسال نظرات