پنج کاروان راهیان نور از فریدونکنار عازم مناطق غرب کشور می شوند

در این دوره 213 نفر از بسیجیان شهرستان محمودآباد که بیشتر آنها برای نخستین‌بار آمدند با پنج کاروان به همراه راوی و مبلغ و نیروهای تامین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدتقی کیا در محل اعزام کاروان راهیان نور در سپاه  شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: به منظور آشنایی جوانان نسل امروز با فرهنگ جبهه و جنگ و مرور خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر آن شدیم که این بسیجیان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی افزود: در این دوره 213 نفر از بسیجیان شهرستان محمودآباد که بیشتر آنها برای نخستین‌بار آمدند با پنج کاروان به همراه راوی و مبلغ و نیروهای تامین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در پایان گفت: از همه بسیجیان و جوانان شهرستان می‌خواهیم که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای یکبار هم شده به مناطق جنگی و عملیاتی رفته و از آنجا بازدید کنند تا آثار رشادت‌های رزمندگان و امنیتی که امروز داریم را متوجه شوند که چگونه و توسط چه افرادی به دست آمده است.

 در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور امام جمعه محمودآباد به همراه فرماندار و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد به همراه فرمانده سپاه محمودآباد و خانواده‌های بسیجیان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار