امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: خدمات دولت نباید نادیده شود و زحماتی که آنان شبانه روز برای آبادانی منطقه و کشور می کشند قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۲۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  نماز جمعه ثلاث باباجانی با حضور مردم متدین و مومن شهرستان به امامت ملا احمد شیخی برگزار گردید.

 

در ابتدای خطبه های این هفته از نماز جمعه فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت هفته دولت سخنران پیش خطبه نماز جمعه شهرستان بود.

 

فرماندار ثلاث باباجانی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح خدمات دولت در منطقه پرداخت .

 

علی اکبر اکبری گفت: دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در بحث راه ،کشاورزی و...  انجام داده است.

 

اکبری خاطر نشان کرد: در هفته دولت بیش از 50 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار 78میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

وی خدمات در منطقه ثلاث باباجانی را افتخار بزرگ دانست و گفت : با حضور مردم در تمام صحنه ها در کنار نیروهای خدمتگذار امنیتی ،نظامی و انتظامی امنیت پایدار در منطقه حاکم است.

 

فرماندار ثلاث باباجانی در قسمت دیگری از صحبت های خود به گوشه ای از طرح های در حال انجام اشاره کرد و عنوان کرد : تسطیح و آسفالت جاده ثلاث جوانرود، تکمیل بیمارستان ،ساماندهی باغات منطقه دالاهو و ...در حال اجرا است.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی نیز ضمن تبریک هفته دولت به بحث خدا شناسی پرداخت.

 

ملا احمد شیخی گفت: خدمات دولت و مسولین و کارمندان محترم که شبانه روز در حال کار و تلاش هستند قابل تقدیر است و ما از آنان تشکر می کنیم.

 

ماموستا شیخی افزود: خدمات نظام و دولت اصلا با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست تا مقایسه ای صورت بگیرد.

 

وی بیان داشت: هر سال خدمات بیشتری به منطقه می رسد و این نتیجه خدمات و زحمات دولت و سایر ارگان های همراه است.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی در ادامه به فواید اتحاد و همبستگی پرادخت و گفت : اتحاد و همبستگی در همه ی زمان ها باعث پیشرفت و ترقی جامعه های بشری بخصوص جوامع دینی بوده است.

 

ملا احمد شیخی در ادامه خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت : امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه فراموش شود چراکه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام جایگاه ویژه ای دارد .

 

ماموستا شیخی افزود: فراموشی امر به معروف و نهی از منکر به معنی فراموشی قسمت های از دستورات الهی است.

 

وی در پایان خطبه های این هفته به فلسفه های تغییر خلافت حضرت علی (ع) ، شهادت امام حسین (ع) پرادخت.

 

ارسال نظرات