ارگی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 51 طرح وپروژه ؛همزمان با هفته دولت با حضور مقامات استانی وکشوری با اعتباری بالغ بر 243 هزار و959 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،دکتر حسن ارگی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه ومطبوعات در فرمانداری مهدیشهر برگزار شد اظهار کرد:51 طرح وپروژه ؛همزمان با هفته دولت با حضور مقامات استانی وکشوری با اعتباری بالغ بر 243 هزار و959 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از پروژه گازرسانی به مجتمع گلخانه ای درجزین خبر داد وگفت:در این هفته پروژه انتقال گاز به روستای فولادمحله با اعتباری بالغ بر72 میلیارد ریال ،دربخش شهمیرزاذ از توابع شهرستان مهدیشهر کلنگ زنی میشود.

ارگی همچنین از کلنگ زنی ایستگاه هواشناسی در مهدیشهر همزمان با هفته دولت با حضور مسئولین خبر داد.

فرماندارافتتاح شرکت ماست ودوغ را اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های این هفته عنوان کرد.

وی در ادامه بیشترین پروژه ها را مربوط به شرکت توزیع نیروی برق با 17 طرح،دهیاری ها8 طرح وشهرداری شهمیرزاد 6 طرح بیان کرد.

ارگی خاطر نشان کرداز زمان حضور اینجانب در شهرستان مهدیشهر تاکنون 260 درصد رشد اعتبارات داشتیم که با تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی مربوط به پروژه نا تمام از سال 91در خصوص فاضلاب شهر مهدیشهر مجموع رشد اعتبارات شهرستان مهدیشهر به 300درصد خواهد رسید.

وی تصریح کرد:توافقاتی صورت گرفته مبنی برایجاد پلی بر روی رودخانه زرشک دره برای مسیر چاشم به سمت مازندران که با این اقدام تحقق شعاری که سال گذشته مطرح کردیم «از کویر تا خزر از مسیر شهرستان مهدیشهر»بستر آن محقق خواهد شد وقطعا این اقدام در پیشرفت شهرستان مهدیشهر با انتقال مسافران عبوری از این مسیر موثر خواهد بود.

فرماندار با اشاره به حضور سفیر مالزی در شهرستان مهدیشهر وصحبت های انجام گرفته با توجه به پتانسیل های گردشگری بالای منطقه تصمیم براین شد که تیمی از مالزی برای سنجش وبررسی ظرفیت ها برای حضور گردشگران در این منطقه وارد استان سمنان وشهرستان مهدیشهر شوند.

وی در پایان گفت:در مدت فعالیت بنده در این شهرستان تمام سعی خود رامبنی بر ایجاد همدلی وهم سویی بین تمامی دستگاه ها برای رفع مشکلات مردم انجام دادیم.

ارسال نظرات