برگزاري اولين آزمون الكترونيك دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان

اولين آزمون الكترونيك دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اولين آزمون الكترونيك پيش كارورزي دانشگاه همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور نماینده کلان منطقه یک آمایشی کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گرديد.

دکتر دانایی معاون آموزشی دانشکاه با اعلام این خبر گفت: اين آزمون در مركز آزمون الكترونيك معاونت آموزشي و در راستاي تسهيل و مكانيزه كردن برگزاري آزمون ها و افزايش دقت در برگزاري آزمون مي باشد.

وی افزود: اين آخرين گام و مهمترين گام دانشگاه در راستاي مجازي سازي فرآيند آموزش علوم پزشكي مي باشد

دکتر دانایی خاطر نشان کرد: با توجه به وجودLMS مناسب و مركز آزمون مجهز در دانشگاه در حال حاضر شرايط براي برگزاري دوره هاي مجازي و ارائه برخي از واحدهاي درسي دانشگاه و نيز برگزاري آزمون هاي داخلي و نيز بين المللي در دانشگاه فراهم مي باشد.

معاون آموزشی دانشگاه بیان کرد: در این آزمون با حضور 121 دانشجو برگزار شد، در علوم پایه پزشکی 50 نفر، علوم پایه دندانپزشکی 31 نفر و 40 نفر نیز در آزمون پیش کارورزی پزشکی شرکت داشتند.

لازم به ذکر است: رشته پزشکی دارای 4 مرحله است که دانشجویان مرحله اول بعد از 5 ترم با آزمون علوم پایه وارد مرحله فیزیوپاتو می شوند و پس از سپره کردن دو ترم وارد مرحله سوم یا کارآموزی ( استیجری) و بعد از دو سال با آزمون پیش کارورزی وارد مرحله کارورزی(اینترنی) می شوند که بعد از 18 ماه فارغ التحصیل می شوند.

ارسال نظرات