آغاز طرح هجرت و روحیه جهادی و بسیجی و خود باوری دانش آموزان بخش جعفرآباد از توابع شهرستان بیله سوار
کد خبر: ۸۹۰۶۸۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزاش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، با حضور مسئولان سپاه ناحیه بیله سوار و آموزش و پرورش جعفرآباد و جمعی دیگر از مسئولان در مدرسه شهید فهمیده روستای چالما کندی از توابع جعفرآباد طرح هجرت 3 در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان 96 فعالیت خود را آغاز کرد.

علی انوشه، مسئول بسیج سازندگی ناحیه بیله سوار در حاشیه افتتاح این طرح گفت:طرح هجرت 3 به منظور استفاده از تواناییهای دانش‌آموزان و مربیان بسیجی در جهت سازندگی و مهارت آموزی و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان در ایام تعطیلات تابستان اجرا می‌شود.

 

وی بیان کرد امسال اردوهای هجرت 3 به مدت 10 روز و با شرکت 50 نفر روز در بخش جعفرآباد برگزار خواهد شد، افزایش روحیه مشارکت ، کاهش هزینه ها ، پرکردن اوقات فراغت و آموزش مهارت از جمله اهدافی است که با اجرای اردوهای طرح هجرت برای دانش آموزان محقق می شود و شهرستان بیله سوار در سال های اخیردر این زمینه توانسته در زمینه جذب جوانان برای مشارکت گام های مفید و موثری بردارد.

انوشه تصریح کرد: این طرح فرصتی است تا دانش‌آموزان علاقمند به یادگیری حرفه و شغلی برای آینده خود در کنار تحصیل، در زمینه‌های طراحی، نقاشی ساختمان، و... فعالیت کرده و در این زمان کسب مهارت نمایند.

وی عنوان کرد: طرح هجرت می‌تواند عامل بسیار مهمی در تربیت روحی و اخلاقی دانش‌آموزان در عرصه‌های کار باشد و دانش‌آموزان بتوانند در حفظ و نگهداری مدارس که در دست دانش‌آموزان امانت است بسیار کارساز باشد.

ارسال نظرات