امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: امروز وظیفه مردم و مسئولین کشور زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتشار آن در جامعه است
کد خبر: ۸۹۰۶۳۳۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مولوی عنایت الله رسولی زاده درگفت وگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروزه هرچه داریم از ایثار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع اسلام ناب محمدی است.
وی افزود: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی از ترس به لرزه افتاد پس باهمه قدرت به ایران حمله کرد، اما نمیدانست جوانان ایرانی حس مسئولیت داشته و به مقابله باآنان خواهند آمد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بزرگمردان مدافع اسلام ناب محمدی تربیت یافته همین فرهنگ ایثاروشهادت فرزندان انقلاب هستند، بیان کرد: نسل سوم انقلاب که دوران کودکی خود را با مشاهده ایثار و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس گذرانده بودند با اولین احساس خطر برای دفاع از اسلام ناب محمدی روانه مبارزه با فرزندان شیطان شدند.
وی ادامه داد: شهدای گرانقدری، چون شهید حججی‌ها که خود تربیت یافته پدران و مادران ایثارگر جنگ‌تحمیلی هستند به عنوان بزرگترین آموزگاران نسل‌های بعد هستند.
رسولی زاده وظیفه امروز مردم و مسئولین کشور را تقدیر از جانفشانی شهدای مدافع اسلام ناب دانست و گفت: مسئولین کشور وظیفه دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را با معرفی سیره شهدای مدافع اسلام ناب محمدی گسترش داده و در برابر عده‌ای خودفروخته که به عنوان ستون پنجم دشمن به دنبال تخریب هستند سکوت نکرده و با این دوست داران غرب برخورد‌کنند.
وی در پایان با بیان این مطلب که شهید حججی تا ابد در یاد‌ها زنده است، تصریح کرد: هیچ کس نمیتواند شهید حججی‌ها را از قلب و یاد ما بیرون کند و به واقع این عزیزان هستند که آینده این کشور را با گذشت خود می‌سازند.
ارسال نظرات