غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای مدافع حرم گیلان و شهید حججی بیان کرد: شهید حججی تربیت‌یافته دانشگاهی است که منشأ آن کربلاست.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۹۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان و شهید محسن حججی پیش از ظهر دیروز(دوشنبه) و با حضور پرشور مردم شهیدپرور و بسیجیان گردان بیت‌المقدس ظهر دوشنبه در مصلای مسجد جعفری شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قدس گیلان حجت‌الاسلام غلامرضا تسخیری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام امام حسین(ع) را مصباح‌الهدی یعنی نجات‌دهنده دنیا معرفی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قدس گیلان از شهدا به‌عنوان نجات‌دهندگان دنیا یادکرد و ادامه داد: شهید دو نقش مهم دارد و درواقع نقش شهید مثل نقش شمع است که هم می‌سوزد و هم روشنایی می‌بخشد و همچنین افزود:

وی تأکید کرد شمع تا نسوزد روشنایی نمی‌بخشد، شهید هم این‌گونه است، شهید ناجی است، نجات دهنده است، شهید راهنما است.

 حجت‌الاسلام تسخیری به نحوه‌ی شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: عشق و ایمان به خدا باعث شد که آوازه شهید حججی به همه‌جا برسد.

 مسئول نمایندگی سپاه قدس گیلان به نقل از همسر شهید حججی گفت: همسر شهید حججی می‌گوید: مهریه من برای ازدواج با آقا محسن ۱۲۴۰۰۰ صلوات و حفظ قرآن بود.

حجت‌الاسلام تسخیری نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تأکید کرد: شهید حججی تربیت‌یافته دانشگاهی است که منشأ آن کربلاست.

 وی به اهمیت احترام به پدران و مادران اشاره‌کرده و گفت: یکی از راه‌های رسیدن به شهادت احترام گذاشتن به پدر و مادر است و دیدیم که شهید حججی هم موقع وداع پای پدر و مادرش را بوسید.

ارسال نظرات