امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان

شهید حججی توسط بی رحم ترین افراد روی زمین به شهادت رسیده است

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اظهارداشت: گروه های تروریستی با حمایت کامل کشورهای غربی برای بدنامی و نابودی اسلام ناب محمدی تشکیل شده اند،اعمال و رفتار این افراد، هیچ جایگاهی نزد اسلام و مسلمانان ندارند
کد خبر: ۸۹۰۶۲۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت رزمنده مدافع اسلام ناب محمدی توسط تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی، گفت: شهید محسن حججی توسط ظالم‌ترین و بی رحم‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسید.
وی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی با حمایت کامل کشور‌های غربی برای بدنامی و نابودی اسلام ناب محمدی تشکیل شده اند، تصریح کرد: اعمال و رفتار این افراد، هیچ جایگاهی نزد اسلام و مسلمانان ندارند.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: بعد از اینکه تروریست‌ها شکست‌های سنگینی را از رزمندگان جبهه متحمل شدند، با حمایت آمریکا و غرب دست به این جنایت زدند.
مولوی بلال مقدسیان ادامه داد: دنیای غرب و استعمار گرچه حامی و پشتیبان اصلی داعش و سایر گروه‌های تروریستی و تکفیری است، اما این داعشی‌ها مثل سگی هاری هستند که حتی به صاحب خود هم حمله می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری تابحال حتی یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نکرده اند، افزود: همانطور که مشخص است به این تکفیری‌های مزدور آموزش داده اند که این رژیم جعلی دشمن آن‌ها نیست.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم فرمود: ه است: بدون تردید حق بر باطل پیروز است و این گروه‌های تکفیری نابود شدنی هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار