سردار عبدالله پور در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور گفت: حضور در عرصه ی راهیان عزم ویژه ای می طلبد که اگر کسی نگاه مادی داشته باشد در این عرصه دوام نخواهد آورد.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۷۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز همایش تجلی اخلاص ویژه تقدیر از خادمان راهیان نور استان در سال 96-95 و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی استان،مدیرکل اداره گاز استان، جمعی از فرمانداران شهرستان های استان گیلان و سردار حسین کاجی از راویان دفاع مقدس در سالن همایش های فرهنگیان دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن خیرمقدم خدمت حضار گفت: هدف از حرکت راهیان نور گزارش کار نیست و هدف اصلی آن اشاعه ی فرهنگ امام حسین(ع) و نهضت عاشورا است که از دل آن شهید حججی بیرون می آید.

محمد عبدالله پور گفت: حضور در عرصه ی راهیان عزم ویژه ای می طلبد که اگر کسی نگاه مادی داشته باشد در این عرصه دوام نخواهد آورد.

وی به بیان بخشی از خاطرات عملیات رمضان پرداخت و گفت: بعضی از شهدای عملیات رمضان بر اثر تشنگی به فیض شهادت نائل آمدند و این بر گرفته از فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: اگر قرار است کارمان ارزشمند باشد باید با اخلاص در عمل، و سوق به فرهنگ عاشورایی داشته باشد و غیر از آن کار اثر گذار دست یافتنی نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ی راهیان نور اشاره کرد و اضافه کرد: در حوزه فرهنگی زیباترین و پراثرترین امر، امر راهیان نور است، زیرا اثر خون شهید بر آن زمین ماندگار خواهد بود، شهدا نیز متعهد شده اند افرادی که در مسیر شهدا هستند را متاثر از حضور خود کنند.

عبدالله پور گفت: بزرگداشت ارزش شهید در عصر حاضر یکی از اثرات راهیان نور است، اینکه هنوز هم این فرهنگ زنده مانده است جزء خواسته های شهدای بزرگوار می باشد.

در این جلسه از خانواده های شهدای مدافع حرم فرهاد خوشه بر، سید اسماعیل سیرت نیا و جواد دوربین و همچنین جمعی از خادمان و فعالان عرصه ی راهیان نور و جمعی از دانش آموزان بسیجی مدال آور در المپیادهای کشوری تقدیر به عمل آمد.

استاندار گیلان نیز یکی از مدعوین جلسه امروز بود که به دلیل مشغله کاری نتوانست در جلسه حضور داشته باشد.

ارسال نظرات