فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران الزهراء نايين
فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران الزهراي نايين از اردوی جهادی هفت روزه خواهران بسیجی در منطقه بهارستان اين شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۰۶۰۱۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نايين، خواهر ميرزابيگي در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اردوی جهادی «رهروان ولایت» با هدف خدمت به مردم محروم و کمک به روستاییان و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی از روز ۲۲مرداد ماه آغاز و به مدت یک هفته در روستاا ي كجان د برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:30  نفر از خواهران بسیجی این حوزه به مدت هفت روز در  روستای ;كجان اين شهرستان در کلاس‌های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، مشاغل خانگی، بهداشت و سلامت، سبک زندگی، قرآن و اعتقادات كارگاه دختران جوان ونشستهاي سياسي فعالیت نمودنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران با اشاره به اینکه روحیه جهادی بر آمده از متن دین بوده و هدف از روحیه جهادی تلاش برای رفع محرومیت است، گفت: کار جهادی در مناطق محروم طراوت در روحیه مردم را جاری و ساری کرده و روح امید و نشاط و شادابی را تقویت می‌کند.

ميرزابيكي افزود: در کنار این اقدام ارزشمند، اردوهای تفریحی و زیارتی نیز برای جهادگران و اهالی روستاهای محروم فراهم آمده تا بتوانند در کنار کار و تلاش جهادی استفاده کامل معنوی را هم از این طرح داشته باشند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد همگان به‌ ویژه جوانان با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورایی در جهت کمک‌رسانی، یاری و امداد رسانی به مردم بیش‌ از پیش همت گمارند

ارسال نظرات