خبرگزاری بسیج: پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون صبح روز دوشنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان ری تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۵۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) «شهید سیدمصطفی شاه حسینی»، «شهید اسدالله زواری» و «شهید محمد فقیری» از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون که توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند، صبح روز دوشنبه همزمان با شب شهادت امام جواد(ع) با حضور پرشور مردم از میدان شهرری آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در این خصوص اظهار داشت: امروز به برکت خون پاک این شهدا است که در کشور آرامش داریم و در کمال امنیت و آرامش می توانیم زندگی کنیم و راه این شهیدان را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم پیروان راستین مولای متقیان، علی(ع) هستند که با فدا کردن جان پاک خود اجازه ندادند دشمنان آل الله ضربه ای به حرم مطهر حضرت زینب(س) بزنند.

کنگرلو ترویج فرهنگ شهادت را از مهمترین امور فرهنگی دانست و گفت: شهادت طلبی، بهترین درسی است که حادثه عاشورا به شیعیان داد و تا روز قیامت پیروان واقعی مکتب اهل بیت علیهم السلام این خط سرخ را ادامه خواهند داد.

 

 

ارسال نظرات