مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان؛
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: مسجد مرکز عبادت، تربیت و هدایت مسلمین و محور وحدت مسلمانان است.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۱۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام حسن گنجی مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان گمیشان اظهار کرد: خدمت به مسجد و کار در مسجد رسالت ارزشمند بسیار والایی است.

وی افزود: مسجد شیعه و سنی نمی شناسد و مساجد اسلام غیر قابل مقایسه با مراکز مذهبی مانند کلیسا غرب است . مسجد هویت دینی و ایمانی مسلمانان است و اگر جایی وارد شدی و می خواهی شناسنامه آن مردم را بشناسی و اینکه هویت دینی و ایمانی آنها در چه میزانی است مسجد بهترین میزان برای دین و ایمان است .

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان مسجد را هویت دینی و ایمانی مسلمانان  و  تجلی فرهنگ جامعه اسلامی عنوان و گفت: اگر می خواهی محل یا  جامعه ای را بشناسی باید پا در مسجد آن محل بگذاری  تا  بتوانی فرهنگ آن جامعه را شناسایی کنی .

حجت الاسلام گنجی بیان داشت: مسجد مرکز تربیت و هدایت مسلمانان است اگر بناست ما در برابر جنگ نرم  سنگر درست کنیم مسجد سنگر مقابله با جنگ نرم است.

وی ادامه داد:  مسجد مرکز عبادت ، تربیت و هدایت مسلمین و محور وحدت مسلمانان است . یکی از خصایص امروز مسجد وحدت آفرینی و صیانتگاه و محل زیارت مسلمین است  .

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان مرکز تعلیم و تعلم قرآن کریم و معارف دینی و جامعه سازی و جامعه پذیری را از کاربردهای دیگر مسجد نام برد و ابراز کرد: هر جا هیات امنای مسجد با بسیج ارتباط داشته باشد نتایج موفقیت آمیزی دارد و در نتیجه امنیت را محل و جامعه وارد می کند.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات