با استقبال گرم مردم شهرهای مختلف پیکر پاک شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور به استان خوزستان منتقل شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

آئین استقبال از پیکر پاک شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک با حضور اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

در این برنامه جمع زیادی از مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهالی شهرستان اندیمشک و اهواز حضور داشتند و پیکر پاک شهید جان‌محمد علی‌پور را در برگرفتند.

جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم به ویژه دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر خانواده شهید محمود مراداسکندری از شهدای دفاع مقدس در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید جان‌محمد علی‌پور حضور داشتند.

همچنین خانواده شهید مدافع محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا و خانواده شهید جبار عراقی از شهدای شهرستان کارون نیز در این برنامه معنوی حضور یافتند و به مقام شامخ شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور ادای احترام کردند.

در این برنامه مداحان اهل بیت(ع) اهواز به نوحه‌خوانی پرداختند و سپس حاضران با ندای لبیک یا زینب(س) از پیکر شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور استقبال کردند.

  شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک است که در روزهای گذشته در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به دست پلیدیان تکفیری به فیض شهادت نائل شد و پیکر پاکش پس از حدود 2 هفته به وطن بازگشت.

ارسال نظرات