مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان از تشکیل دفتر بسیج جامعه پزشکی در شبکه بهداشت ودرمان بیرانشهر به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۷۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

سرگرد عبدالوحید ملک آرا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، اظهار داشت: به منظور گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ معنوی دفاع‌مقدس در بین پزشکان و پیراپزشکان، دفتر بسیج جامعه پزشکی در چهاردهم مرداد ماه سال‌جاری، درشبکه بهداشت ودرمان بیرانشهر افتتاح شد.

وی جایگاه خدمت به محرومان و افراد بی بضاعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار والا و ارزشمند برشمرده شده و قطعاً اگر فرد یا دستگاه و ارگانی در این راه قدم بردارد، شایسته تقدیر است افزود: تلاش برای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه به مردم، یکی از والاترین ارزش‌هایی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وسازمان بسیج جامعه پزشکی استان در قالب ارائه خدمات رایگان به مردم محروم به نمایش گذاشته شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد:خداوند متعال را شاکریم که در هر نقطه و مکانی که در این نظام مقدس بنگریم، خدمت دهی به مردم در جریان است و مردم شاهد خدمتگزاری خادمین خود در بدنه نظام به خود هستند.

ملک آرا، افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی در بیرانشهر را اقدامی ارزنده در جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی دانست و گفت: این دفتر هشتمین دفتر بسیج جامعه پزشکی در استان لرستان می‌باشد که با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اعزام تیم درمانی در بیرانشهر خاطر نشان کرد: بیست و سوم مردادماه سال جاری تیم تخصصی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به اهالی روستا‌های محروم و نیمه برخودار بیرانشهر اعزام می‌شوند.

در این مراسم نیز عبدالعلی بیرانوند بعنوان سرپرست دفتر بسیج جامعه پزشکی بیرانشهر معرفی گردید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات