فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خبر داد؛

اعزام کاروان راهیان نور از تربت حیدریه به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از اعزام بیش از 180 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۲۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

 علی نیک یاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: علاقه مندان به بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور می توانند تا پایان مردادماه جاری به پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

وی افزود: جهت ثبت نام در حوزه شهری، برادران می توانند به محل میدان شهدا حوزه مقاومت بسیج یکم ثار الله و خواهران نیز به حوزه های مقاومت حضرت فاطمه(س)در خیابان امام خمینی(ره) ۲۸ و حضرت معصومه(س) واقع در میدان شهدا مراجعه کنند.

نیک یاد بیان کرد: امسال زائران شهدا در سه مرحله به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می شوند که اولین مرحله ۷ شهریور و آخرین آن ۲۱ شهریور ماه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این اردو به مدت یک هفته برگزار می شود و زائران شهدا علاوه بر زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم، با حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد، مهران و ایلام از نزدیک با رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام و همچنین عملیات های سخت و نفس گیر آشنا می شوند.

نیک یاد، اردوهای راهیان نور در ایام نوروز و تابستان را فرصتی مقتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده انقلاب دانست و گفت: یکی از روش های آشنائی نسل جوان با فرهنگ شهدا اردوهای راهیان نور است که از نزدیک با دلاورمردیها، اخلاص و جانفشانی ها آشنا شده و در روحیه خودباوری و خودسازی آنان نقش آفرین خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: برای حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است تا نسل دهه ۶۰ را به نسلهای آینده گسست دهیم و ارزشها و آرمانها سینه به سینه منتقل شود تا مسیر متعالی انقلاب اسلامی دچار انحراف و شبه نشود. سالانه بالغ بر یکهزار نفر از شهرستان تربت حیدریه در ایام نوروز و تابستان از مناطق عملیاتی در جنوب، غرب و شمالغرب کشور بازدید می کنند.

ارسال نظرات