فرماندار شهرستان سراوان در حاشیه همایش تجلیل از آزادگان گفت: باید قدرشنان فداییان کشور باشیم تا از گزند تهاجم دشمن مصون بمانیم
کد خبر: ۸۹۰۴۹۵۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز، آزادگان را کارنامه درخشان و برگ ذرین تاریخ ملت ایران برشمرد که هم مقام معظم رهبری به آنان افتخار می‌کنند و ملت شریف ایران و قابل افتخار هستند چراکه از حریت و تمامیت ارزی کشور، اعتقادات ملت و باور‌های عمیق مردم بی منت جانانه دفاع کردند.
وی با اشاره به اینکه آزادگان میراث ارزشمند در کشور هستند، آزادگان را مولفه قدرت هر سرزمین و از معیار‌های استحکام مبانی یک کشور و عناصر تأثیر گذار دانست که در زمان نیاز از کشور جانانه دفاع می‌کنند.
فرماندار شهرستان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان حزب اللهی، گفت: این جوانان شاید کمی تندروی کنند، اما در زمان نیاز، از عناصر پرشور و متدینی هستند که قبل از هر فرد دیگری خود را برای رویارویی با استکبار و دشمن آماده می‌کنند.
نارویی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و همدلی و با توجه به فضای آکنده از جنگ، خشونت، افراط و خونریزی از یک پایداری مناسب برخوردار است که بی تردید آزادگان و ایثارگران یکی از رهاورد‌های شرایط امنیت هستند که جوانان ما در چهل سال اخیر انجام داده اند.
وی در پایان افزود: اگر بخواهیم در دنیا سخنی برای گفتن داشته باشیم و از گزند تهاجم بیگانگان مصون بمانیم باید قدرشنان فداییان و جوانان برومند کشور باشیم و وظیفه همه اجزای حاکمیت است که قدر دان آزادگان، ایثارگران، جانبازان، شهدا و خانواده هایشان باشند.
گفتنی است همایش تجلیل از اآزادگان با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، بخشدار مرکزی، مدیران ادارات، آزادگان، جانبازان و خانواده آزادگان در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد که در پایان اا اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده از آزادگان و خانوداه هایشان تجلیل شد.
ارسال نظرات