سردار علی محمد اکبری:

آزادگان زینب وار پیام انقلاب را به جهانیان رساندند

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: آزادگان با وجود شکنجه‌های شدید در دوران اسارت زینب وار پیام اسلام و تنقلاب را به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۴۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران, شهرکرد؛ سردار پاسدار اکبری در آئین تجلیل از آزادگان سپاه استان اظهار کرد: احساس آرامش امروز را مدیون شهدا، ایثارگران، آزادگان هستیم که با از خودگذشتگی آن را به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه اسرا با مقاومت شکنجه‌ها را به جان خریدند خاطرنشان کرد: رزمندگان در جبهه مقاومت از شهدا، آزادگان، ایثارگران و جانبازان الگو گرفته اند و این الگو گیری درست و مناسبی بوده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: شکنجه جسمانی اسیران تمام شده است اما شکنجه روحی هنوز ادامه دارد و برخی مکان‌ها و رفتارها خاطرات آزادگان را تازه می‌کند که بر روحیه آن‌ها تاثیر منفی دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان بیان کرد: خانواده های آزادگان اجری بالایی دارند چرا که با سختی های مختلف و زیادی دست و پنجه نرم کرده اند.

سردار پاسدار اکبری گفت: آزادگان کار زینب وار انجام داده اند و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: اگر برخی از عراقی ها در میدان جنگ علیه تکفیری ها حضور دارند به خاطر فرهنگسازی و فعالیت‌های آزادگان در زمان اسارت است که توانستند با رفتار خود در برخی از نیروهای عراق تاثیر مثبت داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار