مردم از کابینه جدید خواستار اشتغال و مبارزه با فساد هستند/ صاعقه‌های ویرانگر ایران درتعقیب داعش است

مردم از کابینه دوازدهم خواستارند در زمینه بیکاری و اشتغال در بخش مسکن، در زمینه مبارزه با فساد، در نظم بخشی موسسات مالی و عمران گام‌های جدی تری بردارند که بی‌دقتی در این امورات خسارات جبران‌ناپذیری را برای کشور به همراه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۸۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی در خطبه‌های نماز جمعه سرخرود در مصلی این شهر با دعوت عموم آحاد مسلمین به تقوای الهی، اظهار کرد: رأی قاطع نمایندگان به کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا با رأی 100 درصدی تصویب شد که براساس آن دولت مکلف شد به منظور تقویت بنیه دفاعی کشور، افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تروریسم و پدافند هسته‌ای، حفظ ثبات منطقه و حمایت از سپاه پاسداران در جهت تحقق اصل 150 قانون اساسی، 20 هزار میلیارد ریال تخصیص دهد.

وی افزود: 50 درصد این مبلغ به منظور گسترش فعالیت‌های موشکی سپاه در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح و 50 درصد دیگر میان وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه و دفاع تقسیم می‌شود.

امام جمعه سرخرود تصریح کرد: این اجماع ملی نمایندگان نشان از این دارد که کوچک‌ترین حمله به ایران موجب نشانه روی هزاران موشک دور برد به سمت پایگاه‌های آمریکایی می‌شود و این نشان می‌دهد که نمایندگان با هر تفکر سیاسی همواره باید به دنبال تحقق منافع ملی کشور باشند.

این مسؤول بیان کرد: وحدت سیاسی در قوای سه گانه ضامن موفقیت در مقابله با دشمنان است، نه وحدت جناحی و حزبی و بلکه با هر سلایق و اختلاف نظری وحدت سیاسی نشانه از بصیرت مسؤولان است.

موسوی‌آملی ادامه داد: شهادت محسن حججی، حجتی برای کارگزاران نظام است و خواص و مسؤولان باید به گونه‌ای عمل کنند که همانند اثرگذاری و شعور آفرینی دیپلماسی عمومی که شهید حججی آفرید، مردم گرفتار سیاست بازی و ملعبه و آلت دست حزبی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: این شهادت برای ما درسی باشند که به داشته‌های خود افتخار کرده و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را تقویت کنیم و باید بدانیم شهدا در محاسبات خود، خدا را پر رنگ کردند و حالا ما هم بیاییم در محاسبات خود، خدا را در مسیر خدا پر رنگ کنیم زیرا ما باید بدانیم همه ما مستأجر جانبازان، شهدا و ایثارگران و اولیاء هستیم.

امام جمعه سرخرود با تاکید بر اینکه شهید حججی‌ها ژن برتری هستند که مسؤولیت ما را سنگین می‌کنند تا در مسیر ماندگاری و اثربخشی قدم برداریم، گفت: به آمریکا و غرب و صهیونیسم بین‌الملل و ترقه بازی‌های تکفیری منطقه با صدای رسا می‌گوییم منتظر پاسخ کوبنده ما باشید که ایران اسلامی از این پس سوهان روح و عمر شما خواهد بود.

این مسؤول  اظهار کرد: این اقدام بازتاب شکست‌های مختلفی است که هم آمریکایی‌ها و هم صهیونیست‌ها در استراتژی‌های جاری خود خورده‌اند و شکست‌های پی در پی در سوریه، عراق، لبنان و یمن و بحرین باعث شد بفهمند خورشید حیات آنها رو به غروب است و دست به اقداماتی بزنند که این کارها نشانه ضعف است و باعث شد حججی‌های زیادی متولد شوند.

موسوی‌آملی با بیان اینکه پیام ملت ایران و مسؤولان و خانواده شهید حججی و شهدای مدافع حرم این است که منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشید، افزود: یکی از موضوعات دیگر بحث رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم است که رئیس جمهور در شعارهای تبلیغاتی خود گفته بود تا سال 99 وضعیت معیشتی حدود 10 میلیون نفر از اقشار آسیب‌پذیر بهبود 5 برابری داشته و فقر مطلق ریشه‌کن می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم از کابینه دوازدهم خواستارند در زمینه بیکاری و اشتغال در بخش مسکن، در زمینه مبارزه با فساد، در نظم بخشی موسسات مالی و عمران گام‌های جدی تری بردارند که بی‌دقتی در این امورات خسارات جبران‌ناپذیری را برای کشور به همراه دارد، گفت: از دولت خواستاریم بروکراسی موجود در ادارات کشور را که باعث اعتراضات مردمی شده است را بردارند تا نظام اجرایی کشور از کارآمدی بیشتری برخوردار شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار