وجیهه خدامرادی خبرنگار مازندرانی دوران دفاع مقدس بیان کرد: خبرنگاران، سرداران عصر تبعیض‌ها و سربازان صحنه‌های با بصیرت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وجیه خدامرادی امروز در مصلی نماز جمعه شهرستان عباس آباد مورد تجلیل قرار گرفت، وجیه خدامرادی خبرنگاری است که دوران دفاع مقدس حضور داشته و به دلیل سابقه درخشان و طولانی که در دوران دفاع مقدس داشت، دغدغه ایثار و شهادت دارد.

در هر صحبت و پیامی از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس صحبت به میان می‌آورد و هر آنچه که امروز دارد را مدیون آن دوران می‌داند.

خدامرادی به‌دلیل اینکه در دل آتش، جنگ  و خون اقدام به اطلاع‌رسانی کرد، هنوز حال هوای مبارزه دارد و از اینکه برخی از خبرنگاران دلسوز در کشور مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند به شدت ناراحت می‌شود.

وی امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در تریبون نمازجمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قهرمانان واقعی شهدای والامقام هستند که با ایثار و شهادت و تقدیم خون خویش پیام رسان واقعه عاشورا بودند.

این خبرنگاران دوران دفاع مقدس اضافه کرد: خبرنگاران، سرداران عصر تبعیض‌ها و سربازان صحنه‌های با بصیرت هستند.

خدامرادی با انتقاد از برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال در مازندران، بیان کرد: تجربه سال گذشته موجب شد که تریبون روز خبرنگار امسال در اختیار برخی از رسانه‌ها قرار نگیرد.

وی یادآور شد: ادامه بی‌مهری به خبرنگاران منتقد بعد از برگزاری مراسم حاشیه‌ای روز خبرنگار وجود دارد و در بسیاری از جلسات روتین خبرنگاران فعال و منتقد منع می‌شود.

این فعال رسانه‌ای باسابقه مازندران یادآور شد: همزمان با جلوگیری از ورود برخی رسانه‌ها منتقد تعدادی از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران با شکایت مدیران دولتی به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

در این مراسم از خانم خدامرادی با اهدای لوح سپاس تجلیل شده است.

ارسال نظرات