مدیرعامل خبرگزاری بسیج لرستان گفت : مقابله با نفوذ و جنگ نرم دشمنان نیز از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بوده که باید برای مقابله با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی برنامه داشته‌باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۳۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سجاد میرزایی در کارگاه علمی آموزشی و توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی و خبرنگاران افتخاری بسیج استان لرستان که در مسجد پادگان امام حسین( ع) برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه خبرگزاری بسیج از سال 92 رسما فعالیت خود را آغاز کرده و پس از آن دفتر خبرگزاری بسیج لرستان افتتاح شد ،اظهار داست: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود لذا باید با هوشیاری و آگاهی باید این توطئه ها را شناسایی و خنثی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت خبرگزاری بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است افزود: مسئولین روابط عمومی نواحی و خبرنگاران بسیجی به مسائل روز جامعه باید به گونه‌ای آگاه و بصیر باشند که به درستی مسائل را رصد کند و این مسائل را مورد تحلیل قرار دهد.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج لرستان، با اشاره به اینکه بسیج پرچم‌دار ولایت فقیه است، گفت : مقابله با نفوذ و جنگ نرم دشمنان نیز از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بوده که باید برای مقابله با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی برنامه داشته‌باشیم.

میرزایی تصریح کرد: با نفوذ روزافزون اینترنت، شاهد حذف مرزها هستیم؛ امری که در کنار مزیتهای خود آسیبهایی را هم به دنبال داشته است.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج لرستان با تاکید بر اینکه دشمن از طریق رسانه‌ها حمله می‌کند و جنگ نرم یا جنگ رسانه‌ای راه می‌اندازد خاطر نشان کرد: خبرنگاران بسیجی وجوانان مؤمن، متعهد، دلسوز با سلاح ایمان، تقوا و معنویت در کلیه شهرستان های لرستان به این عرصه وارد شدند و بدانند آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند و مشت محکم و آهنینی به آنها زدند در این نبرد نیز به لطف خدای بزرگ پیروز میدان می‌شویم و البته خبرگزاری بسیج لرستان مانند دیگر رسانه ها یک خبرگزاری رسمی است که جایگاه خود را در تمامی ادارات دارد و شناخته شده است .

وی در پایان خطاب به خبرنگاران بسیجی با بیان اینکه سال گذشته حدود 320نفر از خبرنگار بسیجی از کل استان آموزش دیده اند بیان کرد: افرادی که پای کار آمده اند باید یک همت مضاعف را داشته باشند و بر روی سوژهای بسیج تمرکز کنند که از جمله انها (اردوهای جهادی ، حلقه های صالحین و اقتصاد مقاومتی و نخبگان بسیجی است .

انتهای خبر/
ارسال نظرات