فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: تاثیر گذاری اقدامات بسیج مهم ترین ملاک برتری نقش یک فرمانده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۰۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛ در اولین جشنواره مالک اشتر شهرستانی بندرلنگه در سالن اجتماعات الغدیر بندرکنگ گفت: هدف برگزاری جشنواره مالک اشتر این است که از همه بسیجیانی که در پایگاه ها و حوزه ها تلاش می کنند مورد تشویق و قدردانی قرار گیرند.
 
 

وی اظهار داشت :این نکته بسیار مهمی است و تقاضا می کنم همه فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان تاثیر گذاری اقدامات بسیج را در اولویت کار خود قرار دهند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: بنا بر این است که در سال 97 نیز اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار بگیرد و از لحاظ آماری بررسی شود و به آمار نیز اکتفا نکینم بلکه تاثیرگذاری کاربسیج را در نظر خواهیم گرفت.

 

سردار ترابی با بیان اینکه سپاه و بسیج خادم مردم جامعه هستند افزود:هدف اصلی ما این است که کار های خود را از زبان به عرصه عمل نشان دهیم ؛ کارهای تاثیر گذار انجام دهیم چرا که ؛ مردم جامعه حقشان بیشتر از چیزی است ک ما الان در شهر و روستاهایمان مشاهده می کنیم.

 

در این جشنواره از بسیجیان در رده‌های برتر حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت بسیج و رده‌های اقشاری و همچنین خبرنگاران بندرلنگه با اهدای هدایا و لوح، تقدیر شد.


ارسال نظرات