مسئول خواهران بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ خبر داد:
مسئول خواهران بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: در روز نخست شهریور برنامه‌ای با عنوان «حریم شناسی» در راستای مقوله حجاب و عفاف اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۱۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مرضیه مینایی پور، مسئول خواهران بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگدرباره برنامه‌های پیش روی خواهران در شهریور ماه گفت: در روز نخست شهریور برنامه‌ای با عنوان «حریم شناسی» در راستای مقوله حجاب و عفاف در نظر گرفته‌ایم که موضوعیت آن راجع به رعایت حجاب و عفاف و مدیریت استرس است.

وی ادامه داد: افرادی که بر روی این مقوله کار کرده‌اند از لحاظ روان شناسی و احادیث درباره این موضوع سخنرانی خواهند کرد و این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سالن همایش رازی از ساعت ۹ صبح تا ظهر برگزار می‌شود.

مسئول خواهران بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با بیان اینکه بسیج خواهران جامعه پزشکی در نظر دارد تا به منظور تحکیم خانواده و طب سنتی ایرانی اسلامی کارگاهی را در مشهد برگزار کند، تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا این اردو زیارتی، سیاحتی و آموزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اردوی زیارتی آموزشی به همت بسیج خواهران جامعه پزشکی تهران بزرگ از ۲۲ تا ۲۶ شهریور در مشهد برگزار خواهد شد.

مینایی پور، با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر از خواهران در مجتمع فرهنگی اقامتی میعاد مستقر می‌شوند، متذکر شد: افرادی که در این طرح مشارکت دارند از پرسنل کادر درمانی اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان بقیه الله (عج)، بیمارستان بعثت، دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی دانشگاه ایران و دانشگاه تهران هستند.

وی درباره برنامه‌های جانبی این اردوی زیارتی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های سیاحتی و زیارتی برای هر روز سه کارگاه آموزشی با موضوعات تحکیم خانواده، موضوعات بصیرتی و طب اسلامی در نظر گرفته شده است.
 
مسئول خواهران بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در پایان گفت: در این برنامه حجت الاسلام حمیصی درباره طب سنتی صحبت خواهد کرد.



ارسال نظرات