مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: رسانه ها کانال ارتباطی مردم و مسئولان هستند که می بایست انتظارات و مطالبات آحاد ملت را شنیده به مسئولان منتقل کنند.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: همواره شنیدن صدای مخالف شعاری در همه ی ادوار انتخابات ریاست جمهوری از بدو تولد پر برکت انقلاب اسلامی ایران تا کنون بوده است که کاندیداهای محترم با طرح آن اقدام به جذب آرا می کنند و بعضا پس از تصدی پست ریاست جمهوری،تحمل مخالف را بر نتافته و نسبت به فعالیت رسانه های غیر همسو اقداماتی چکشی و غیر حرفه ای انجام داده اند.

وی افزود: تهدید به تعطیلی و بستن رسانه ، قطع کمکهای مالی،عدم حمایت های اسپانسری،تضعیف بدنه ی رسانه ها اعم از خبرنگاران و اصحاب رسانه با فشار اقتصادی و عدم امنیت شغلی و نبود بیمه و...،جلوگیری از حضور آنها در جلسات و نشستهای خبری از جمله مصادیق بستن دهان مخالفان است که در دولتها به روشهای گوناگون انجام میشود.


مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: به همین منظور برخی از نشریات و سایتها و موسسات خبری بخاطر جلب نظر صاحبان قدرت علی الخصوص در برهه های حساسی همچون انتخابات به مجیز گویی و رپورتاژ خبری آنها پرداخته و از بیان مطالبات به حق مردم و انتقال صدای جامعه خودداری می کنند.


بصیری ادامه داد: اینکار که برای مطامع مادی و خوشایند آقایانی تشنه ی قدرت انجام میشود ، چهره ی رسانه ها را در انظار عمومی خدشه دار کرده و اعتماد مردم را به آنها کاهش می دهد.


وی اذعان داشت: در این میان رسانه های معاند خارج نشین از آب گل آلود ماهی گرفته و اقدام به جذب بیننده می کنند تا از خلاء موجود نهایت استفاده را کرده و با ترفندهای رسانه ای ، در میان انتقال اخبار ظاهرا بی طرفانه، مقاصد شوم خود را نیز در رگهای تشنه ی شنیده و دیده شدن مردم، تزریق کنند.


مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به رسالت رسانه ها در این شرایط تصریح کرد: رسالت رسانه های دوستدار انقلاب و ایران در این میان، همچون رسالت سربازی در خط مقدم است که برجک دیده بانی را به وی سپرده اند و مسئولیت خطیر دیده بانی؛ انتقال احوال و اوضاع منطقه ی رزم و جنگ به نیروهای تصمیم گیرنده و فرماندهان، است.  رسانه ها باید مراقب انتقال این شرایط به مردم باشند چرا که بداخلاقی های انتخاباتی، شایسته ملت ما نیست.

بصیری در پایان گفت: بی شک پیروزی یا شکست در رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مستلزم تفکر جهادی و اقدام انقلابی در هر حوزه و به صورت اخص وجود این روحیه ی ایثارگری و خیرخواهی در رسانه های دلسوز انقلاب است.

ارسال نظرات