مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در جمع کارکنان این ناحيه گفت: هر كس با قلم و كلام و عمل خود روحيه استقامت و مقاومت ملت هاي مسلمانان را بشكند طبق آيات الهي به خدا و رسول او خيانت كرده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: برخي امروز تلاش مي كنند ملت را از آرمان ها و ارزش هاي والاي انقلاب دور كنند و در راه انقلاب انحراف ايجاد كنند ولي همه اين افراد بايد بدانند ملت بصير ايران اسلامي همچون هميشه با تبعيت از ولايت فقيه و رهبر شجاع خود استوار و پابرجا خواهد ماند.

وی با استناد به آيه 65 سوره انفال اظهار داشت: طبق آیات الهي در صورتي كه ايمان، صبر و بصيرت در هر فرد و ملتي باشد روي گمراهي را نخواهد ديد و استوار به راه خود ادامه داده و دشمنان كه از افراد نادان هستند را مايوس و سرافكنده خواهد كرد.

نجف پور بیان کرد: امروز برخي در كشور هستند كه سر در آخور استكبار و خصوصا امريكا دارند و دم از امريكا مي زنند ولي اين خيال خامي بيش نيست چون حق و باطل هيچگاه كنار هم جمع نمي شود و انسان بايد يا طرفدار حق باشد و يا طرفدار باطل.

وي خاطرنشان كرد: ما در همه مراحلي كه به دشمن روي خوش نشان داديم و به او خنديديم در پشت چهره خندان او دشمني و خشم و حيله او را ديديم البته اين ذات دشمن است و هيچگاه نيز دشمن منافع خود را به خاطر ديگران به خطر نخواهد انداخت.

ارسال نظرات