معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی توجه به امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ضرورت های جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۳۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

شکرالله حسن بیگی در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در 24 ماده در 23 فروردین سال 94 در مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از یک ماه از سوی شورای نگهبان تایید وابلاغ شد؛ گفت: با تصویب این قانون اگر مشکلی در زمان ماموریت برای آمران به معروف و ناهیان از منکر به وجود بیاد حمایت های قانونی از این افراد به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر امری مهم، ارزشمند و الهی است و در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی یکی از ضرورت های جامعه است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز سعادت همه انسان ها است، گفت: ائمه اطهار(ع) نکات زیادی برای الگوی سبک زندگی و شیوه رفتار مسلمانان دارند، اما نکته مهم زندگی ائمه(ع) که به آن بیش از همه تاکید داشته اند امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

حسن بیگی با بیان اینکه امت ایران اسلامی، ملتی است که برای امر به معروف و نهی از منکر انتخاب و برگزیده شده است؛ تصریح کرد: در این زمینه کشور ما مرتبه و جایگاه برتری نسبت به سایر ملت ها دارد چراکه ماموریت اصلی ما در نظام اسلامی اجرای این فریضه الهی و اسلامی است.

وی افزود: امر به معروف در زندگی مسلمان باید خالصانه باشد، هدف اصلی دین اصلاح جامعه است و ابزار رسیدن به آن، توجه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواهد بود که باید همه آحاد جامعه به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات