سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل و امور فرهنگی شهرداری شاهرود از اجرای نمایش‌های مذهبی در ایام فاطمیه در پیاده راه فرهنگی در خیابان شهید صدوقی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا اخوین با اشاره به اینکه نمایش‌های مذهبی از سوی اداره روابط عمومی و امور بین الملل و امور فرهنگی شهرداری شاهرود با همکاری گروه فرهنگی عرفان و بسیج هنرمندان، برنامه ریزی و تدارک دیده و اجرا شده است، گفت: یکی از فواید پیاده راه‌ها در شهر‌ها برگزاری اقدامات مناسبتی و فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ مذهبی و هنری است.
وی از اجرای برنامه‌های مناسبتی و مذهبی مختلف در پیاده راه فرهنگی خیابان شهید صدوقی شاهرود خبر داد و اظهار کرد: اداره روابط عمومی و امور بین الملل و واحد فرهنگی شهرداری شاهرود همزمان با آغاز دهه فاطمیه و ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی را با هدف انتقال مفاهیم مذهبی،  گسترش فرهنگ اسلامی و سبک زندگی ائمه در این شهر برگزار خواهد کرد.
شایان ذکر است، بهره مندی از توان هیات‌های مذهبی و هنرمندان در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی مهم و موثر است چرا که این برنامه‌ها برای گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی و تقویت باور‌های نسل جوان ضروری است.
اجرای نمایش‌های مذهبی در پیاده راه فرهنگی شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها